اقامت طلايي يونان،اقامت تضميني اروپا،اقامت شينگن،موسسه مشاوره بين المللي نصرجاويد اقامت طلايي يونان،اقامت تضميني اروپا،اقامت شينگن،موسسه مشاوره بين المللي نصرجاويد

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا

بهترين شهرهاي دنيا براي زندگي

بهترين شهرهاي دنيا براي زندگي كجا هستند
بهترين شهرهاي دنيا براي زندگي

يكي از بهترين اطلاعاتي كه مي‌توان به استفاده از آن شهرهاي مختلف دنيا را نسبت به هم سنجيد و با توجه به اولويت‌هاي فردي مناسب‌ترين گزينه را انتخاب كرد، رده‌بندي بهترين شهرهاي دنيا براي زندگي توسط مجله معروف اكونوميست است كه ساليانه منتشر مي‌شود.

خدمات موسسه مشاوره بين المللي نصرجاويد:

افامت تضميني اروپا

اقامت طلايي يونان

اقامت شينگن

مشاوره كسب و كار رايگان در اروپا

شايد قبلاً به‌صورت خيلي خلاصه و اتفاقي در مورد بهترين شهرهاي دنيا براي زندگي، مقالات يا جدول‌هايي را ديده‌ايد، كه نام 10 شهر برتر دنيا را در آن‌ها نوشته بودند.

اما شايد برايتان جالب باشد كه نحوه انتخاب كردن اين شهرها را هم بدانيد و اين‌كه چرا هرسال تعدادي از شهرهاي اين ليست از كشورهاي كانادا و استراليا هستند ولي خيلي از شهرهاي معروف دنيا در اين ليست جايي ندارند!

نشريه‌ي معروف Economist هرساله گزارش كاملي از بهترين شهرهاي دنيا براي زندگي منتشر مي‌كند. در اين گزارش 140 شهر دنيا موردبررسي دقيق از همه جهات قرارگرفته‌اند و در پايان بر اساس همين معيارها رتبه‌بندي شده‌اند. در اينجا مي‌خواهيم باهم خلاصه‌اي از معيارها و روند انتخاب بهترين شهرهاي دنيا را مرور كنيم.

 10 شهر برتر دنيا در 2016

بهترين شهر دنيا براي زندگي در 2016 شهر ملبورن در استراليا شناخته شد

طبق آخرين يافته‌ها در مورد سطح رفاه و امنيت شهرها براي زندگي، حملات تروريستي باعث شده رتبه‌ي خيلي از شهرها در جدول رنكينگ برترين شهرهاي دنيا دچار تغيير گردد.

بر اساس جديدترين گزارش مجله اكونوميست در حال حاضر شهر ملبورن(Melbourne) استراليا به‌عنوان بهترين و امن‌ترين شهر دنيا براي زندگي هست؛ وين(Vienna) پايتخت كشور اتريش بافاصله‌اي خيلي كم نسبت به ملبورن در رتبه دوم قرار دارد.

موسسه مشاوره بين المللي نصر جاويد ويرا ، با دارا بودن تيم متخصص و حرفه اي در زمينه ويزا و اقامت در حال حاضر به عنوان معتبرترين و قديمي ترين مجموعه در ايران و بدون واسطه به صورت تخصصي در كوتاه ترين زمان ممكن به صورت كاملا تضميني براي هموطنان عزيز خدمت رساني مي كند.

براي اخذ ويزا و اقامت مي توانيد از خدماتي كه موسسه نصرجاويد در اين زمينه ارائه مي دهد، استفاده كنيد و با تماس  از خدمات آن بهره مند شويد.

بعدازاين دو شهر، ونكوور(Vancouver)، تورنتو (Toronto) و كلگري(Calgary) كانادا به ترتيب در رتبه‌هاي سوم تا پنجم قرار دارند. اگرچه در رنكينگ 5 شهر برتر دنيا نسبت به سال قبل تغييري ايجاد نشده ولي نوسانات بسيار زياد در رنكينگ ديگر شهرهاي دنيا نسبت به گزارش سال قبل مشاهده مي‌شود.

سطح رفاه زندگي

در طول 5 سال گذشته 96 شهر از 140 شهري كه در ليست دسته‌بندي بهترين شهرهاي دنيا قرار داشتند، سطح رفاه آن‌ها دچار تغيير شده است؛ كه 72 شهر از آن‌ها كاهش داشته‌اند و جالب اينجاست كه 52 شهر از اين 72 شهر طي شش ماه گذشته سطح رفاه آن‌ها كاهش‌يافته است.

دو شهر دمشق در سوريه و كيف در اوكراين بيشترين ميزان كاهش  سطح رفاه را به ترتيب به ميزان 26 و 25 درصد داشته‌اند كه اين موضوع نشان‌دهنده تأثير خيلي بالاي تنش‌هاي داخلي و تروريسم در سطح رفاه و زندگي مردم يك شهر است. براي خواندن ادامه مطلب كليك كنيد .


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/6/6 ساعت: ۱۷ توسط:nasrjavid :